Krótko o mnie.

Zawsze wychodziłem z założenia, że jeżeli chcesz kogoś słuchać, kierować się jego radami, czerpać
z jego doświadczeń i pomysłów, powinieneś na początku dowiedzieć się kim ten ktoś jest.

Jakie to oczywiste, a każdy z nas pewnie nie raz złapał się na zapominaniu o tej prostej zasadzie.



Nazywam się Łukasz. Mam 33 lata. Mąż, magister, z zamiłowania modelarz.
Doświadczenie w pracy w gastronomii - 13 lat.
Prace za barem zacząłem całkiem przypadkowo na studiach.

Zacząłem od pomocnika barmana i noszenia beczek z piwem w nieistniejącym już klubie na ul. Chmielnej w Warszawie.
Później pracowałem jako barman w różnych knajpach, restauracjach i klubach w Warszawie.

W każdym miejscu uczyłem się czegoś nowego: podawania koktajli, zarządzania barem, parzenia kawy, serwowania wina i szampanów, standardów pracy na barze, serwisu gości przy barze i na sali.


Kilka razy miałem szczęście poznać odpowiednich ludzi, którzy chętnie dzielili się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem.

Przełomową chwilą dla mnie, była praca szefa baru w jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie. Dzięki tej funkcji, zdobyłem duże doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu serwisu na eventach, w planowania dostaw, zarządzaniu zespołem ludzi.

Któregoś dnia wpadłem na pomysł stworzenia czegoś swojego - od zera, według moich pomysłów
i standardów. Chciałem robić to co lubię, odpowiedzialnie, profesjonalnie i rzetelnie.

Tak powstał Waszbar.pl.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jakie koktajle wybrać?